Livrare produse

Livrare produse
Costul transportului pentru orice comanda sub 199 lei este de 15 lei/ comanda indiferent cate produse ai in coșul de cumpărături.
Daca comanzi produse ce cumulat au o valoarea peste 199 lei beneficiezi de transport gratuit oriunde in tara.
Stim cat de important este pentru tine ca produsele comandate sa ajunga repede. Indiferent de valoarea comenzii plasate, produsele vor ajunge la adresa aleasa de tine pentru ca am ales sa colaboram cu unele dintre cele mai bune firme de curierat de pe piata din Romania - Sameday Curier și DPD Curier.
Livrarea produselor comandate de pe site-ul led-box.ro se efectueaza pe intreg teritoriul tarii, utilizand serviciile de curierat rapid GLS sau Sameday.
În cazul în care nu te aflii pe teritorul României te rugăm să ne contactezi telefonic și stabilim ce se poate face în fiecare caz în particular.


Livrarea produselor se face de luni pana vineri , exceptie facand sarbatorile legale, iar produsele ajung la destinatie in 24-48 de ore, in functie de ora la care a fost plasata comanda. Inainte de livrare vei fi contactat (telefonic sau prin SMS)  de catre agentul de zonă Sameday sau DPD pentru a fi informat legat de intervalul orar pentru livrare.
Pentru 90% din produsele din site sunt pe stoc la depozitul nostru, pentru alte produse timpul de livrare este de 2-3 zile. Pentru a evita eventuale neplăceri și timpi de așteptare mari poti verifica telefonic stocul unui produs sau timpul de livrare.

Dacă din motive care tin de logistică sau timpi mai mari de tranzit, comenzile dv pot să sufere întarzieri o să fiti notificați cu email / apel / sms
Daca, timp de 6 zile, curierul nu poate livra produsele din comanda plasata pe led-box.ro din diverse motive sau daca produsele nu vor fi ridicate de la centrul firmei de curierat, vei fi considerat raspunzator pentru plata cheltuielilor de transport dus-intors.
Pentru comenzile achitate in avans sau plătite cu cardul in cazul in care statusul este cel de nelivrat, retur colet deteriorat sau colet refuzat se aplică urmptoarele reguli:
- pt cel achitat in avans nelivrat din cauza terțelor ( curier, timp nefavorabil) se retrimite coletul către dv.
- pt produsele returnate cu status deteriorat si achitat online card sau OP se procedează la returnul banilor in mod similar cu plata realizată inițial.
- pt coletele refuzate si achitate in avans, se reține contravaloare a 2 taxe de transport, tur retur in valoare de minim 15 lei ( in func'ie de cantarire si volumetrie curier)
Important: In cazul produselor personalizate, confectionate special pentru tine, termenele de livrare se pot prelungi. Consultantii noștri de vanzari te anunta cu privire la termenul de livrare al produselor personalizate, acesta putand ajunge pana la 14 zile.


Mai jos gasesti cele mai frecvente intrebari legate de livrarea si receptionarea produselor:

Daca nu sunt eu acasa poate sa ridice alta persoana coletul?
Da. Nu este nevoie sa ridici personal coletul. Poate fi orice persoana de la adresa de destinatie sau chiar vecinii.

Adresa de livrarea trebuie sa coincida cu adresa de pe cartea de identitate?
Nu. Adresa de livrarea trebuie sa fie o locatie unde stii ca vei fi de gasit in ziua in care se stabileste ca va avea loc livrarea (poate sa fie la locul de munca sau adresa vecinului daca stii ca este mereu acasa)

Care este intervalul de livrare a coletelor?
Cargus curier și Gls Curier livreaza de luni pana vineri in intervalul orar 8-17. Pentru livrarile ce au loc sambata, intervalul orar este de 8-14 și doar prin Cargus Curier.

Cum procedez daca in intervalul orar 8-17 nu am o adresa fixa unde pot fi gasit?
In acest caz fie rogi o alta persoana sa ridice coletul pentru tine, fie optezi pentru ridicarea coletelor din sediul curier din localitatea ta.  De asemenea, ai putea sa te intalnesti cu agentul de livrare pe traseu (adica agentul, cand ai disponibilitatea, iti va spune unde se afla si iti va preda coletul in strada) In functie de cat de aglomerat esti tu sau cat de aglomerat este traseul agentului, aceasta varianta este mai putin sau mai mult de recomandata.

Curierul aduce coletul pana in fata blocului sau urca si pana la etaj ?
Livrarea coletelor prin firma se realizeaza de la usa la usa. Aceasta procedură presupune ca produsele comandate vor ajunge pana la tine si la etajul „x” apartamentul „y” daca este cazul.
Dacă produsele sunt grele sau foarte voluminoase este necesar să discutați cu persoana care livrează către dv. In astfel de cazuri livrarea are loc dupa stabilirea de catre curier a unei ore exacte de livrare, cand exista din partea clientului o persoana in masura sa ajute curierul sa aduca pachetul voluminos exact la etajul/apartamentul dorit. In cazul in care din partea clientului nu exista nici o persoana disponibila, livrarea poate fi amanata cu 24 ore pentru a putea beneficia de ajutorul unui alt angajat Cargus.

Pot verifica continutul coletului la livrare inainte de a achita curierului?
NU oferim  posibilitatea de a verifica coletul la livrare. Produsele pe care le comercializăm sunt toate produse care necesită conectarea la o sursă de curent pentru a vedea funcționarea lor. Curierul nu este autorizat să facă acest lucru și nu vă lasă să deschideți și să testați produsele. Avem o politică de retur foarte bună, în cazul in care doriți să returnați produsele vă stăm la dispoziție.

Ce se intampla daca nu am fost la adresa de livrarea in perioada cand ar fi trebuit sa imi fie livrat coletul?
Faptul ca nu ai fost la adresa de livrarea implica automat amanarea livrarii. Verifica daca pe numarul de telefon mentionat in comanda nu ai primit apeluri de la un numar de telefon necunoscut sau un SMS. Este foarte posbil ca agentul de livrare sa fi incercat sa te contacteze. Pentru a lua legatura cu agentul de livrare, te rugam sa suni la numarul respectiv pentru a stabili o alta data cand vei putea receptiona coletul. In cazul in care nu ai nici o notificare pe telefon, incearca sa suni direct la sediul linia de suport Sameday: 021 6370660

Poti sa apelezi si la numerele noastre de telefon pentru a-ti putea oferi exact numarul notei de transport corespunzatoare comenzii tale.

Cum procedez daca vreau sa schimb adresa de livrare pe care am mentionat-o cand am plasat comanda?
In acest caz exista doua situatii: Daca doresti sa schimbi aceasta adresa inainte ca si coletul sa fi plecat de la noi de la depozit (adica pana in ora 15) trebuie sa ne contactezi telefonic, iar noi vom modifica fara probleme nota de transport.
Daca doresti schimbarea adresei odata ce coletul este in curs de livrare, solicitarea ar trebui sa fie realizata direct catre curierul care te va contacta pentru livrare. In cazul in care noua adresa nu este in aria de acoperire a curierului de la prima adresa, curier ce se afla in posesia coletului tau, este posibil ca livrarea sa se amane cu o zi. Amanare poate avea loc daca curierul de la prima adresa nu ajunge inapoi in depozit in timp util, astfel incat curierul de la a 2 a adresa sa poata ridica spre livrare coletul la adresa dorita.
Daca ai nelamuriri sau pentru informatii suplimentare ne poti contacta telefonic.

Pot fi facute livrari si in afara Romaniei?
Putem efectua livrări in spatiul comunitar al EU . Pentru acest lucru este nevoie însă să ne contactați in prealabil să stabilim exact procedura si costurile cu dv.
Pot plasa o comanda pe care sa o achit eu, iar comanda sa fie livrata la o alta adresa fara nici o taxa?
Da, acest lucru este posibil. Daca plasezi comanda online trebuie sa completezi o adresa diferita pentru livrare si sa selectezi ca metoda de plata, plata prin transfer bancar (in acest caz vei primi pe mail o factura proforma pe care va trebui sa o achiti fie prin internet banking, fie direct la banca). Daca doriesti sa plasezi telefonic comanda, poti plati doar in baza unei facturi proforme pe care o vei primi pe mail.

Cum ar trebui sa procedez daca coletul pe care urmeza sa-l primesc prezinta semne importante de avariere? De unde stiu ca si continutul nu este avariat ?
Desi cazurile in care si continutul este avariat sunt extrem de rare , in acesta situatie te rugam sa ceri curierului sa completati un “raport de avariere”. Acest raport va fi util societatii noastre si conducerii Cargus pentru a identifica responsabilii in randul angajatilor pentru avarierea acelui colet.
Completarea acestui raport presupune pentru tine doar o “plasa de siguranta” si anume daca si continutul este deteriorat, tu vei primi in 24 ore un alt produs fara nici o cheltuiala in plus.
Neaparat un raport de avariere trebuie sa ramana la tine si sa fie semnat de catre curier


Mesajul dv:

Important:

-nu folositi acest formular de contact dacă aveti nevoie de suport tehnic (folositi mai bine WhatsApp pentru rapiditate)

-nu trimiteți oferte comerciale sau emailuri nesolicitate

- pentru status comenzi, info comenzi sau retururi este perfect să scrieti direct pe formular